Forumdan yararlanmak için lütfen üye olunuz
Forumdan yararlanmak için lütfen üye olunuz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 KAHRAMAN HAKKINDA

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
scream__261
MODERATOR
MODERATOR
scream__261


Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 03/05/09

KAHRAMAN HAKKINDA Empty
MesajKonu: KAHRAMAN HAKKINDA   KAHRAMAN HAKKINDA EmptyPaz Mayıs 03, 2009 3:38 pm

Kahraman

Genel
Koşullar: Merkez Bina Seviye 3, Askeri Üs Seviye 1, Kahraman Kışlası Seviye 1



Kahraman Kışlasını inşaa ettiğiniz an herhangi bir askerden bir kahraman yaratabilirsiniz. Bu demektirki bir kahraman yaratmadan önce bir ahır yada kışlaya ihtiyacınız vardır..

Kahramanda diğer askerler gibi başka bir köye destek olarak gönderilebilir. Eğer destek olarak gönderdiğiniz bu köy kendi köyünüz ise ve daha önce kahraman kışlası inşaa edilmiş ise Kahramanı sanki o köyde yaratılmış gibi o köyden kontrol edebilirsiniz.

Kahraman yarattıktan sonra kahraman için harcanmak üzere 5 puana sahip olursunuz. Bu puanları kahramanın özelliklerini geliştirmek için kullanabilirsiniz. Kahramanın Seviyesi 100. Seviyeye kadar yükseltilebilir. Kahraman her seviye atladığında, yeteneklerini artırmak için 5 puan daha kazanır.

* Saldırı:
* Atak gücünü artırmak için bu kısma puan verilir. Savunma:
* Savunma gücünü artırmak için buraya puan verilir. Burda görülen, piyadeye karşı savunma gücü / atlı askerlere karşı savunma gücü oranı hep sabit kalır. Off-Bonus:
* Beraber atak yaptığı ordunun atak gücünü artırmak için buraya puan verilir. Buraya verilen her puan beraber savaştığı ordunun atak gücüne %0,2 lik bir artış sağlar (Max %20 olur). Yanlız bu bonus puanı sadece atak yaparken geçerli olur. Def-Bonus:
* Beraber savunma yaptığı ordunun defans gücünü artırmak için buraya puan verilir. Buraya verilen her puan beraber savaştığı ordunun defans gücüne %0,2 lik bir artış sağlar (Max %20 olur). Yanlız bu bonus puanı sadece savunma yaparken geçerli olur ve savunmadayken sadece kendi askerlerine etkisi olur. Rejenerasyon:
Buraya verilen puanlar Kahramanın rejenerasyon gücünü artırır. Rejenerasyon gücü Kahramanın yaşam puanı azaldığında, yaşam puanının tekrar kendiliğinden yükselmesi için gerekli olan güçtür. Verilen her puan Kahramanın günlük geri kazandığı yaşam puanı miktarını 5 birim artırır.

Kahraman Kışlasını Seviye 10 a getirdiğiniz zaman doga alanlarını ele geçirebilirsiniz. Kahraman Kışlası Seviye 10 için 1 tane, Seviye 15 için 1 tane, Seviye 20 için 1 tane olmak üzere toplam 3 tane doğa alanı elegeçirebilirsiniz. Ancak haritada merkezi sizin köyünüz olan 7x7 birimlik kare içindeki doğa alanlarını ele geçirebilirsiniz.
Başkasının sahip olduğu doğa alanlarını elegeçirmekde mümkün. Tek yapılması gereken doğa elegeçirebilmek için yukarda bahsettiğimiz şartlara sahip olduktan sonra kahraman ile normal saldırı yapmaktır. Eğer hiç bir doğa alanına sahip değilseniz, bir doğa alanına saldırdığınız zaman, o alanın bağlılığını ilk başarılı saldırıda %100 düşürürsünüz. Eğer bir tane doğa alanına sahipseniz doğa alanının bağlılığını, ilk başarılı saldırıda %60, eğer 2 doğa alanına sahipseniz ilk başarılı saldırıda %40 düşürürsünüz.

Güçlü askerlerden yapılan kahramanlar diğer daha güçsüz askerlere göre daha güçlü olurlar fakat öldüklerinde geri canlandırması diğerlerine göre daha pahalı olur. Her oyuncu en fazla 3 tane Kahramana sahip olabilir. Ancak biri öldüğü zaman diğerlerinden birini tekrar canlandırabilir. Aynı anda 1 den fazla Kahramanı aktif edemezsiniz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
KAHRAMAN HAKKINDA
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: OYUN HAKKINDA :: OYUNDAN İP UÇLARI-
Buraya geçin: